RAPAEL to interaktywny system terapii ręki. RAPAEL to TRENING ZADANIOWY W OPRACIU O MECHANIZM BIOFEEDBACK. Stymuluje układ nerwowy -> skutecznie przywraca funkcje ręki.

RAPAEL to innowacyjne urządzenie do terapii ręki dla pacjentów z dysfunkcjami kończyny górnej po urazach ortopedycznych i w schorzeniach neurologicznych. Stworzone z myślą o zdolności mózgu do neuroplastyczności. Indywidualny trening zadaniowy w wirtualnej rzeczywistości z mechanizmem biofeedback, dobrany w oparciu o testy diagnostyczne, stymuluje układ nerwowy skutecznie przywracając funkcje ręki. Przejrzyste raporty archiwizowane w bazie danych danego pacjenta umożliwiają monitorowanie postępów terapii.

WYKORZYSTANIE ZDOLNOŚCI MÓZGU DO NEUROPLASTYCZNOŚCI

Terapia oparta o trening zadaniowy w wirtualnej rzeczywistości stymuluje układ nerwowy, wykorzystując jego zdolność do neuroplastyczności, skutecznie przywraca utracone funkcje ręki.

INTELIGENTNA BEZPRZEWODOWA RĘKAWICA Z CZUJNIKAMI RUCHU I POZYCJI

Lekka i elastyczna konstrukcja z wielowymiarowym czujnikiem ruchu i pozycji, w obrębie stawów ręki i przedramienia, pozwala diagnozować i prowadzić terapię w czasie rzeczywistym we wszystkich wymiarach. Rękawica za pomocą systemu bluetootch łączy się bezprzewodowo z platformą terapeutyczną.

PLATFORMA TERAPEUTYCZNA

Platforma terapeutyczna obsługiwana poprzez duży ekran dotykowy z systemem operacyjnym Android pozwala na wykonanie dokładnej oceny diagnostycznej zakresu ruchomościczynnej i biernej. Archiwizowanie raportów terapii w bazach danych pacjentów umożliwia monitorowanie postępów terapii.

TRENING ZADANIOWY W WIRTUALNEJ RZECZYWISTOŚCI

Trening zadaniowy w postaci gier, ćwiczeń poznawczych i funkcjonalnych zadań dnia codziennego wykonywany w wirtualnej rzeczywistości intensywnie stymuluje układ nerwowy i pozwala odtwarzać funkcjonalne ruchy ręki. System biofeedback dostarczawizualnych i akustycznych informacji zwrotnych oddziałując na zmysły pacjenta.

RAPAEL to interaktywny system terapii ręki.

  • Zbiór zadań do wykonania w wirtualnej rzeczywistości
  • Koncepcja treningu zadaniowego
  • Forma gry
  • Indywidualny trening dostosowany do możliwości pacjenta
  • Możliwość ćwiczenia poszczególnych ruchów lub złożonych funkcji
  • Regulacja czasu ćwiczenia (1–10min)
  • Wskazówki wizualne i dźwiękowe

Dodatkowe informacje

RAPAEL Prezentacja Pdf

Instrukcja Obsługi Rapael

Katalog BTL Rapael

Rap Board

https://polki.pl/zdrowie/choroby,rekawiczka-rapael-smart-glove-pomoc-dla-osob-po-udarze-mozgu,10420298,artykul.html

https://zgranarodzina.edu.pl/2017/01/18/rapael-smart-glove-poznajcie-rekawice-ktora-leczy-za-pomoca-gier/